Să fie REVOLUȚIE?

Toată lumea vorbește, toată lumea știe tot ce s-a întâmplat. Normal, stă în sângele românului spiritul acesta de detectiv care le știe pe toate cu mult timp înainte ca ceva să se întâmple. Poporul român e ca Tanti Floricica de la parter care știe tot ce mișcă și cine intră în bloc zilnic.

Pot doar să spun că e îngrozitor ce s-a întâmplat în Colectiv, m-a marcat. Nu am cuvinte, nimeni nu le mai are. Mă gândesc zilnic la faptul că puteam să fiu și eu acolo. Puteau să fie cei dragi mie. E un loc în care am fost și mi-a plăcut și aș mai fi mers și altă dată. 

Oameni nevinovați plătesc acum pentru neregulile din țara asta. Nu sunt în măsură să spun cine e vinovatul pentru ceea ce s-a întâmplat, nu am puterea asta și nici nu vreau să o am. Am plâns la numeroasele știri, articole sau interviuri cu cei care au reușit să scape din infern sau care au salvat vieți. Sunt convinsă că nu sunt singura.

Dar oare e de ajuns? Revine totul la normal? Niciodată. E o rană mult prea mare pentru poporul român și nicio operație costisitoare nu o poate închide. 
Politicienii încep să demisioneze. Și? ce-i cu asta? Vin alții care vor promite mări și oceane, dar vor face același lucru. Poate vor folosi alte metode, dar va fi la fel. Nu mai există oameni de bine în țara asta, cu atât mai puțin la guvernare. Cum să alegi un măr bun atunci când tot pomul a fost mâncat de omizi? 

Acum puțin timp, mai exact ieri, urechile mele au fost invadate de un semnal puternic: 
”SĂ NU UITAȚI!”
Și cu siguranță nu vom uita și nici nu vom ierta. E imposibil să uiți așa ceva, e prea mult.
E atât de mult încât am ales să ieșim în stradă, să ne dorim mai mult și mai bine. E dreptul nostru să trăim într-o țară sigură, condusă de cine trebuie. 

Să fie asta revoluție? Să nu fie?
Eu cred că e și mă bucur. Mă bucur că ne-am trezit și că facem ce trebuie. Dacă altfel nu se poate, asta e. Mergem pe varianta mai puțin frumoasă pentru ei.
Cine sunt ei? Îi vedem la televizor, în presă, pe internet. Ei sunt lupii care s-au năpustit asupra poporului nostru de oi blânde care tac și înghit.

De ieri poporul român nu mai tace, face ce trebuie.
Vor REVOLUȚIE?
Hai să le dăm asta, dar în felul nostru.
Să știe doar că venim după ei și nu prea mai au scăpare. Se pare că au o singură ieșire și aici îi așteptăm noi.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Conversație cu mine

Sfârșit.

Pui de leu

Tu ce ai schimbat la tine azi?