Cu ce ne coloram unghiile?


Sunt o fata chic, iar acest lucru poate spune foarte multe despre mine. Sunt atenta la ce mananc,
cum ma imbrac si, mai ales, la cum ma prezint in fata celorlalti. Ce-i drept, imi place sa am grija de
mine si sa ma simt frumoasa. Nu ma intelegeti gresit, fiecare este frumos in felul lui, dar eu ma
simt frumoasa atunci cand ma simt bine.

Si...cand se simte o femeie bine? Corect, atunci cand merge la salon sau cand aduce salonul la
ea acasa. De cand ma stiu ma pasiona trusa de machiaj a mamei, dar mai mult imi atrageau atentia
ojele in cele mai vii culori pe care le avea. Eu aveam acces la ele doar in vacante si uneori in weekend
pentru ca la scoala nu aveam voie cu unghiutele colorate. Stiam de pe atunci ca nu sunt deloc
benefice sanatatii mele, mai ales ca aveam tendinta de a-mi roade unghiile. Am crescut si acum sunt
atenta la produsele pe care le folosesc pentru a arata bine, iar oja nu mi-a scapat din vedere.

Dintotdeauna au existat pe piata ojele scumpe si cele accesibile, iar cand spun accesibil, ma refer la
un pret de maxim 10 lei. Cele scumpe incep de la 10 lei si se termina undeva la 100. Ei bine, fie ca
vorbim de oja de la un brand necunoscut sau de cea de la un brand cunoscut, un lucru este cert, mai
exact ingredientele nocive pentru sanatatea unghiilor care provin din benzina, vopsea sau adezivi.
Acestea ajung in sange prin intermediul cuticulelor, chiar daca par inofensive.

Eu am gasit o alternativa prin care sa pot evita efectele daunatoare ale ojelor, mai exact oja bio.
De ce oja bio? E foarte simplu. Ingredientele provin din agricultura ecologica, adica nu au fost tratate
cu niciun produs chimic, ci sunt de origine vegetala. Pretul unei oje bio nu este cu mult mai mare decat
al unei oje normale, ba chiar este mai accesibil decat pretul ojei de brand.

Mi-am zis sa testez trei tipuri de oje si astfel sa imi dau seama care sunt exact beneficiile si
dezavantajele fiecareia. Am ales o oja bio Benecos, una de la L’Oreal si una de la magazinul din
capatul strazii. Le-am testat timp de o saptamana si rezultatele au fost exact asa cum ma asteptam.
Oja cu nume necunoscut a fost la un pret mic, 5 lei, dar bineinteles ca a tinut de 5 lei, fix doua zile.
Oja de la L’Oreal a fost mult mai buna din punct de vedere calitativ, drept dovada a rezistat pe unghii
nici mai mult nici mai putin de cinci zile, apoi a inceput sa sara cate putin. Pretul a fost de 30 lei.
Oja bio de la Benecos nu a fost una dintre cele mai rezistente, dar a rezistat eroic patru zile intacta
pe unghii, iar pretul ei a fost de 20 lei. Spre deosebire de celelalte doua tipuri de oje care s-au
indepartat cu greu de pe unghii, asta datorita compozitiei, oja bio de la Benecos s-a indepartat imediat
de pe unghii si nu a lasat urme pe piele. Nu miroase puternic si nici nu are textura unei oje obisnuite,
dar este ideala pentru cine isi doreste un stil de viata mai sanatos.

Daca v-am starnit curiozitatea, dati un search pe Bioportal sa vedeti ce nuante interesante au!


* Oja rosie este cea Bio
** Oja albastra este de la L'oreal
*** Maro este de la un brand necunoscut

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Conversație cu mine

Sfârșit.

Pui de leu

Tu ce ai schimbat la tine azi?